Bolero Crowdfunding Blog

Blog

Postbuzz is €16.150 verwijderd van het minimale doelbedrag. Geeft u hen nog een duwtje in de rug?

De crowdfundingcampagne van Postbuzz is €16.150 verwijderd van haar minimum doelbedrag. Samen met een professionele investeerder en 64 Bolero Crowdfunding leden is er al 358.850 euro opgehaald! Maar de crowdfundingcampagne kan alleen slagen als ze het minimum doelbedrag halen. De laatste €16.150 is dus van groot belang…

Een korte pitch over Postbuzz door de founders:

“Postbuzz is meer dan een slim, online buurtplatform dat je op de hoogte houdt van alles wat er van belang is rondom je woonplaats. Het geeft winkels, handelaars, verenigingen en steden de kans om heel doeltreffend te communiceren naar bewoners. Veel efficiënter, goedkoper en persoonlijker dan via de klassieke brievenbus. Klanten zoals Pizzahut en Natuurpunt zijn er al voor gewonnen, net als de steden Antwerpen, Gent en Hasselt die volop de kaart trekken van Postbuzz. En wat zeggen de eerste gebruikers? Wel, 91% zou het meteen aanraden aan vrienden en buren!”

 

Nick Decrock, co-founder van Postbuzz, vertelt het verhaal van Postbuzz aan de bomma.

 

Ontdek zelf wat er voor jouw buurt te lezen valt via www.postbuzz.com

 

Postbuzz wil verder nationaal én internationaal groeien en rekent hiervoor op de crowd.

Investeren in hun crowdfundingcampagne kan al vanaf 50 euro (maximum 5.000 euro per persoon). Bekijk de financiële informatie en hun business plan op hun campagne pagina.

Bekijk de campagne van Postbuzz