Bolero Crowdfunding Blog

Blog

Wordt de derde crowdlendingcampagne van POY GROUP óók een succes?

Na twee succesvolle crowdlendingcampagnes maakt Voted Product of the Year Group (POY) zich klaar voor een nieuwe ophaalronde. Op donderdag 16 december lanceert Bolero Crowdfunding de laatste campagne van het jaar: POY wil 300 000 euro ophalen via crowdlending.

De vorige twee crowdlendingcampagnes waren een succes. Met zijn eerste campagne in 2018 haalde de onderneming 300.000 euro op. Die is nu afgerond, en alle investeerders werden uitbetaald. Een tweede campagne, goed voor 625.000 euro, volgde in 2020. Die terugbetaling loopt nog zoals gepland.

Het logo van POY ken je misschien al. Het werd namelijk in 1987 in Frankrijk geïntroduceerd, maar is ondertussen terug te vinden in 45 landen. Goed voor 4,5 miljard wereldwijde consumenten. 

Het bedrijf wil het opgehaalde bedrag van deze derde campagne gebruiken als herfinanciering.

Meer informatie over rendement, looptijd en andere modaliteiten van deze campagne, kan je terugvinden op de website van Bolero Crowdfunding.

Intekenen in het project is mogelijk vanaf donderdag 16 december om 10u00.

Lees alles over de campagne