Bolero Crowdfunding Blog

Blog

Ontdek de Crowdfundingcampagne van Up-to-date WebDesign

 

Wie herinnert zich nog de allereerste rudimentaire websites die er veelal saai en amateuristisch uitzagen?. Ken je AltaVista nog? Of andere zoekmachines naast Google? Hoe zag de vorige versie van je vaste krantensite eruit? Over de jaren heen onderging webdesign al een ware metamorfose en de ontdekking van ChatGPT luidt het einde van die evolutie zeker niet in. Blokkeer alvast je agenda op dinsdag 7 maart, want om 10.00 uur lanceert Up-to-date WebDesign een crowdfundingcampagne om 250 000 euro op te halen door de uitgifte van een obligatie.

 

“In dit tijdperk is online goed gezien en gevonden worden belangrijk voor iedereen.”

 

Vroeger was mond-tot-mond reclame voldoende om (nieuwe) klanten te werven. Maar door de stevige opmars van het internet moet een bedrijf online een fraai visitekaartje kunnen presenteren, als het niet overbluft wil worden door de concurrentie. Naast de bouw van dat visitekaartje gaat Up-to-date WebDesign nog een stap verder.

In 1 click up-to-date

Het Limburgse IT-bedrijf weet als geen ander dat elk bedrijf meer en beter zal moeten inzetten op digitale marketing en communicatie. Om de toegankelijkheid voor de klant te vergroten, ontwerpt Up-to-date WebDesign websites op basis van Google producten zoals G-Photos, Youtube, G-Drive, G-Calendar, G-MyMaps, G-Blogger, G-Streetview, G-Forms,… Zo is de klant verzekerd van de nodige functionele– en veiligheidsupdates die Google zelf voorziet.

Naast hun unieke Google-strategie heeft dit IT-bedrijf ook eigen applicaties ontwikkeld zodat de klant centraal al zijn online communicatie kan automatiseren, beheren en aansturen. Up-to-date WebDesign wordt hierdoor geassocieerd met innovatie, technologie, creativiteit en gebruiksgemak.

Crowdfundingcampagne

Up-to-date WebDesign kan al rekenen op heel wat tevreden Belgische kmo klanten. Met deze crowdfundingcampagne wil Up-to-date WebDesign 250 000 euro ophalen om te investeren in de ontwikkeling en implementatie van een abonnementsformule in hun productaanbod. Daarnaast willen ze een accountmanager en copywriter aanwerven om nieuwe deals via de abonnementsformule te realiseren en zo van hun tevreden klanten ook trouwe klanten te maken.

In ruil voor hun belegging in deze obligatie van 5 jaar, krijgen investeerders een bruto interest van 7,72%* (netto interest 5,40%). De terugbetaling van het kapitaal en de intresten zal jaarlijks gebeuren. Investeren in de nieuwe crowdfundingcampagne is mogelijk vanaf dinsdag 7 maart om 10.00 uur. Je kan vanaf 100 euro investeren,het maximum inschrijvingsbedrag bedraagt 2 500 euro.

Voor dit crowdfundingproject worden er geen prospectus en geen informatienota gepubliceerd. Beleggen via crowdfunding brengt risico’s met zich mee. In geval van faillissement van het bedrijf, kan je je inleg deels of volledig verliezen. De obligaties zijn moeilijk te verkopen voor eindvervaldag.

*Op de bruto interest geldt een roerende voorheffing van 30% voor een gemiddelde natuurlijke persoon met woonplaats in België.