Bolero Crowdfunding Blog

Blog

Voted Product of the Year haalt 625.000 euro op na succesvolle crowdlendingcampagne

De obligatielening die Product of the Year vandaag lanceerde, heeft 625.000 euro opgehaald in enkele minuten tijd!

De obligatielening heeft een looptijd van 5 jaar en een jaarlijks brutorendement van 6,75 procent. De terugbetaling van de interesten is op jaarlijkse basis.

Het logo ‘Gekozen Product van het Jaar’ heeft u ongetwijfeld al gezien in de winkelrekken. Dit logo werd in 1987 in Frankrijk geïntroduceerd en is aanwezig in 45 landen met meer dan 4,5 miljard wereldwijde consumenten. ‘Voted Product of the Year’ is zonder twijfel wereldwijd het toonaangevende consumentenlogo mede dankzij een volledige landendekking en een onbetwiste leiderschapspositie in de landen waar het logo actief is.

De onderneming wil het opgehaalde kapitaal voornamelijk gebruiken als werkkapitaal voor de komende maanden.

Bolero Crowdfunding wenst Product of the Year alvast veel succes met de volgende stappen in zijn groeitraject!

Heeft u deze investeringskans gemist?
Houd dan zeker uw mailbox of onze social media in de gaten voor nieuwe deals!

Of bent u nog geen lid van Bolero Crowdfunding?
Sluit u dan gratis aan en blijf zo op de hoogte van de nieuwste investeringsopportuniteiten.

Word nu gratis lid van Bolero Crowdfunding >>